ΛΕΚΕΣ ΑΠΟ ΜΕΙΚ ΑΠ #2

Βγάλτε την μπλούζα και, με την βοήθεια μίας παλιάς οδοντόβουρτσας, βουρτσίστε καλά τον λεκέ, προσέχοντας μην τον εξαπλώσετε περισσότερο. Στη συνέχεια, βρέξτε το σημείο του ρούχου σας με ένα υγρό απορρυπαντικό και αφήστε το μισή ώρα να δράσει. Για τους πιο επίμονους λεκέδες, βυθίστε το ρούχο σε ένα αραιό διάλυμα νερού- αμμωνίας (αναλογία 100/1). Βάλτε την μπλούζα κανονικά στο πλυντήριο και, μόλις την βγάλετε θα την δείτε ξανά σαν καινούργια!
ΛΕΚΕΣ ΑΠΟ ΜΕΙΚ ΑΠ #2 4.5 5 NIKOS Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013 Βγάλτε την μπλούζα και, με την βοήθεια μίας παλιάς οδοντόβουρτσας, βουρτσίστε καλά τον λεκέ, προσέχοντας μην τον εξαπλώσετε περισσότερο. ...


On : Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013,

Για να μήν χάνεις καμία Συμβουλή,δώσε παρακάτω το email σου!!!

Δές πρώτος/η τις Καινούριες Συμβουλές!!!

1 σχόλιο...add one:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.....ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟ ΥΓΡΟ ΑΠΟΡΥΠΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.....Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΛΥΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΩΝΙΑ........ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.....ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟ ΥΓΡΟ ΑΠΟΡΥΠΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.....Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΛΥΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΩΝΙΑ........ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.....

ΕΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ,ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE!!!