Θέλετε να μοσχομυρίζουν τα συρτάρια και οι ντουλάπες σας;

Ράψτε μικρά σακουλάκια από λινό ύφασμα και βάλτε μέσα μερικά αποξηραμένα ματσάκια από δυόσμο, μέντα ή βασιλικό. Τοποθετείστε τα στα συρτάρια σας και το άρωμα των φυτών θα αναδύεται κάθε φορά που τα ανοίγετε και τα ρούχα σας θα μοσχομυρίζουν.
Θέλετε να μοσχομυρίζουν τα συρτάρια και οι ντουλάπες σας; 4.5 5 NIKOS Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012 Ράψτε μικρά σακουλάκια από λινό ύφασμα και βάλτε μέσα μερικά αποξηραμένα ματσάκια από δυόσμο, μέντα ή βασιλικό. Τοποθετείστε τα στα συρτά...


On : Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012,

Για να μήν χάνεις καμία Συμβουλή,δώσε παρακάτω το email σου!!!

Δές πρώτος/η τις Καινούριες Συμβουλές!!!

1 σχόλιο...add one:

  1. Καλημέρα και καλώς σας βρήκα...χαίρομαι που είμαι ξανά στην όμορφη μπλογκογειτονιά μας...σιγά σιγά επισκεφτομαι τα αγαπημένα μου μπλογκς για όλα όσα έχασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλημέρα και καλώς σας βρήκα...χαίρομαι που είμαι ξανά στην όμορφη μπλογκογειτονιά μας...σιγά σιγά επισκεφτομαι τα αγαπημένα μου μπλογκς για όλα όσα έχασα

ΕΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ,ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE!!!